Hírek

Ügyfélfogadás átmeneti szüneteltetése

Ügyfélfogadás átmeneti szüneteltetése

Igazodva a kormányrendelet által előírt újabb szigorításokhoz és a vírusfertőzések növekvő számához 2021. március 8-tól könyvelőirodánk ügyfélfogadását átmeneti jelleggel szüneteltetni kényszerülünk, nincs lehetőség személyes találkozásra a könyvelő és bérszámfejtő kollégáinkkal.

Figyelem! Ez a hír már több mint három hónapos. A szabályozási környezet folyamatos változása miatt előfordulhat, hogy a benne szereplő leírások és magyarázok már nem időszerűek. Kérjük, győzödjön meg a leírtak aktualitásáról!

Amennyiben a könyvelési anyagot papír alapon adják le, kérjük, használják az irodaház előterében erre kialakított tárolót. A könyvelési anyagra legyenek kedvesek ráírni a cég nevét és a leadás dátumát. Az iratokat 72 órán át „pihentetni” fogjuk a feldolgozás előtt, így kérjük, hogy ennek figyelembevételével juttassák el azokat irodánkba.

Vállalt kötelezettségeinket a megváltozott környezetben is a megszokott minőségben, teljes létszámban teljesítjük, mindamellett bizonyos esetekben otthonról, távmunkában dolgozunk. Kérjük ezért, hogy kollégáinkkal email formájában kommunikáljanak, mert nem minden esetben biztosított a telefonos elérhetőségük.

A koronavírus visszaszorítása közös feladatunk, a változás ügyfeleink és munkatársaink védelmében történik.

Köszönjük együttműködésüket és jó egészséget kívánunk!

A Partner Könyvelőiroda munkatársai

Dóra Zoltán | gazdasági informatikus, ügyvezető
Végzettségét tekintve közgazdász, képzettségét a gazdasági informatika területén, számvitel szervezés szakirányon szerezte. Sokéves tapasztalattal rendelkezik informatikai rendszerek fejlesztésében.
A pénzügyi terület mellett feladata a rendszerszervezés és a gazdasági folyamatok informatikai leképezése.